Koronawirus na Śląsku. Informacje
"Mobilny urzędnik" pomoże seniorom i niepełnosprawnym
Z uwagi na pandemię koronawirusa na świecie, w grupie podwyższonego ryzyka znajdują się osoby starsze oraz z niepełnosprawnościami, które powinny teraz szczególnie o siebie dbać. Jeśli te osoby potrzebują załatwić pilną sprawę urzędową, mogą skorzystać ze wsparcia „Mobilnego urzędnika”.
„Mobilny urzędnik” to usługa skierowana dla osób, które z uwagi na stan zdrowia (niepełnosprawność) czy podeszły wiek nie mają możliwości osobistego dotarcia do urzędu i załatwienia sprawy. Te osoby mogą liczyć na pomoc urzędnika, który dotrze do ich miejsca zamieszkania na terenie Żor. O pomoc „Mobilnego urzędnika” można wystąpić na kilka sposobów:
- telefonicznie – informacja Urzędu Miasta Żory tel. 32 43 48 100 (Rynek 9) lub 32 43 48 200 (al. Wojska Polskiego 25)
- wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: 2. [email protected]
- opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy „Mobilnego urzędnika” może zgłosić taką potrzebę w Urzędzie Miasta – informacje Urzędu Miasta Żory.
Uwaga! W tym trudnym czasie apelujemy do mieszkańców - pamiętajmy o seniorach, osobach z niepełnosprawnościami czy osobach samotnych. Starajmy się pytać te osoby, czy nie potrzebują naszej pomocy oraz wspierać je np. w robieniu koniecznych zakupów, załatwieniu e-recepty i pójściu do apteki czy wyniesieniu śmieci.
Zobacz także
Jeśli znacie osoby, które wymagają pomocy, a sami nie jesteście w stanie ich wesprzeć, to skontaktujcie się koniecznie z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej (telefon: 32 43 42 412 i 32 43 43 713) lub Urzędem Miasta Żory (telefon: 32 43 48 200 lub 32 43 48 100).
Zobacz także
Komentarze (0):
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Najczęściej czytane
Alert tuZory.pl
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuZory.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert