zamknij

Wiadomości

Mobilny urzędnik dla seniorów i niepełnosprawnych

2019-02-07, Autor: km, UM Żory

Dla seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami dotarcie do siedziby urzędu miasta, by załatwić ważną sprawę, często bywa problematyczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, Urząd Miasta Żory wprowadza dla tych osób możliwość skorzystania ze wsparcia „Mobilnego urzędnika”.

„Mobilny urzędnik” to usługa skierowana dla osób, które z uwagi na stan zdrowia (niepełnosprawność) czy podeszły wiek nie mają możliwości osobistego dotarcia do urzędu i załatwienia sprawy. Te osoby mogą liczyć na pomoc urzędnika, który dotrze do ich miejsca zamieszkania na terenie Żor.

Reklama

O pomoc „Mobilnego urzędnika” można wystąpić na kilka sposobów:

a) telefonicznie – informacja Urzędu Miasta Żory tel. 32 43 48 100 (Rynek 9) lub 32 43 48 200 (al. Wojska Polskiego 25)

b) wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: mobilnyurzednik@um.zory.pl

c) opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy „Mobilnego urzędnika” może zgłosić taką potrzebę w Urzędzie Miasta – informacje Urzędu Miasta Żory.

Wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego urzędnika” oraz krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać numer telefonu do kontaktu.

Następnie pracownik Urzędu Miasta Żory, odpowiedzialny za daną sprawę skontaktuje się z mieszkańcem w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia, by ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty. Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty i pomoże w ich wypełnieniu.

Oceń publikację: + 1 + 18 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuZory.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuZory.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy wybierasz się na wybory 13 października?




Oddanych głosów: 389