zamknij

Wiadomości

Nabór w Urzędzie Miasta. Na jakie stanowisko?

2021-03-30, Autor: mk, źródło: UM Żory

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Żory poszukuje osoby na stanowisko referenta w Referacie Komunkacji - rejestracja pojazdów. Wymagane jest posiadanie wykształcenia wyższego administracyjnego bądź prawniczego lub wykształcenia wyższego i co najmniej 2 letniego stażu pracy w wydziale komunikacji – rejestracja pojazdów.

Reklama

Do zadań  zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:

  • prowadzenie spraw związanych z rejestracją, wyrejestrowaniem, zgłoszeniem zbycia i nabycia pojazdów,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nakładania administracyjnych kar pieniężnych za niedopełnienie obowiązku rejestracji lub zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdu,
  • obsługa stron w zakresie rejestracji pojazdów,
  • wydawanie decyzji administracyjnych,
  • bieżąca analiza aktów prawnych,
  • korespondencja między urzędami,
  • archiwizacja prowadzonych spraw.

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Żory lub składać w skrzynce podawczej znajdującej się w budynku Urzędu Miasta Żory przy al. Wojska Polskiego 25 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Finansów i Budżetu” lub przesłać drogą mailową na adres or@um.zory.pl w formie skanów lub przesłać elektronicznie za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej albo ePUAP do piątku, 6 kwietnia.

Więcej szczegółów w ogłoszeniu.

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~pav 2021-03-31 15:52:41

    PL rejestracja pojazdu- osoba z wyksztalceniem prawniczym ze stazem min 2 lata. Musisz isc do urzedu, wypisac papierki, stac w kolejce, zaplacic za nowe nr rejestracyjne, odebrac nowe blachy itp

    UK rejestracja pojazdu- wpsiujesz dane w telefonie naciskasz enter i od razu jezdzisz. Czekasz az ci papier do domu przysla.

    3 2

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.