Wspieramy naszych Partnerów
Proces zdalnego zakupu samochodu w salonach Mad Mobil Nissan i Suzuki
Grupa medialna tuPolska wspiera w czasie pandemii koronawirusa swoich Partnerów i Reklamodawców. Nieodpłatnie publikujemy artykuły o lokalnych firmach, z którymi współpracujemy. Czas na informacje o Nissan Mad Mobil.
W dobie kwarantanny narodowej wielu z Was pozostaje w domach tym samym ograniczą kontakt z innymi do niezbędnego minimum.
W związku z tym mamy czas na sprawy które dotychczas załatwialiśmy w biegu, możemy na przykład poszukać nowego samochodu w internecie. Decydując się na zakup nowego samochodu, w naszej firmie macie Państwo możliwość zrobić to zdalnie, bez wychodzenia z domu.
Zakup samochodu bez wychodzenia z domu
Jest to bardzo łatwy proces, którego nie należy się obawiać. Nasi doradcy przeprowadzą Państwa przez każdy krok, tłumacząc wszystkie niejasności. Część prezentacji pojazdu i zapoznania się z modelami, które Państwa interesują możemy przeprowadzić na wiele różnych sposobów. Dopasowując je do indywidualnych preferencji – za pomocą telefonu, maila lub innych dogodnych dla Państwa, komunikatorów – jesteśmy otwarci na propozycje. Podpisanie umowy także przebiega w sposób zdalny. Wszelkie dokumenty zostaną wysłane za pośrednictwem kuriera bądź e-maila, zależnie od Państwa życzenia. Opłaty za samochód można dokonać za pośrednictwem przelewu jak również zdecydować o najdogodniejszej formie, w jakiej samochód ma zostać dostarczony.
Darmowa dostawa samochodu:
Stawiając na pierwszym miejscu, przede wszystkim Państwa poczucie bezpieczeństwa i komfortu, wprowadziliśmy opcję darmowej dostawy zakupionego samochodu wprost pod dom. Wszystkie pojazdy dostępne w naszej ofercie są objęte promocją. Warto podkreślić, że tak jak cały proces sprzedaży jak również ubezpieczenia nowego auta można w łatwy sposób przeprowadzić bez wychodzenia z domu. Dostarczony przez nas samochód będzie odpowiednio przygotowany i zdezynfekowany. Do Państwa dyspozycji zostaną udostępnione materiały dotyczące użytkowania pojazdu, między innymi link do filmu, na którym nasi doradcy objaśniają wszystko w zrozumiały i jasny dla każdego sposób.
Jak odebrać zamówiony samochód:
O ile zamówienie, zapłata czy ubezpieczenie auta nie wymagają bezpośredniego kontaktu, to w przypadku odbioru auta kontakt ten następuje. Jednocześnie zapewniamy iż tak jak w przypadku pozostałych etapów sprzedaży, tutaj również dokładamy wszelkich starań aby zachować jak najdalej idącą ostrożność.
Staramy się wszystko zorganizować tak, aby ewentualny kontakt był jak najmniejszy. W niektórych, jeśli takie będzie życzenie Kupującego, postaramy się zupełnie wyeliminować jakikolwiek kontakt.
Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych sposobów przekazania samochodu klientowi. Kupując auto prosimy o informację, jaki sposób odbioru samochodu jest dla Państwa najdogodniejszy.
Odbiór osobisty w salonie
Przekazanie samochodu jest możliwe również w salonie, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Zachowamy bezpieczną odległość a także zdezynfekujemy wnętrze auta. Ze względów bezpieczeństwa zrezygnujemy z udzielania instruktażu przeprowadzonego wewnątrz auta. Jednocześnie zapewniamy iż wszelkimi dostępnymi przez nas środkami, zadbamy o to aby klient mógł poznać swoje nowe auto. Jednym z narzędzi jest przekazanie Kupującemu instrukcji obsługi przed odbiorem auta.
Odbiór poza salonem
Dla tych z Państwa, którzy obawiają się zamkniętych przestrzeni, polecamy uproszczoną procedurę wydania. Polega ona na odbiorze auta na parkingu, przed salonem. Zgodnie z Rządowymi zaleceniami również na otwartej przestrzeni, zachowujemy wszelkie środki bezpieczeństwa. Cały proces będzie miał miejsce w ustronnym miejscu na terenie dealerstwa. Samochód tak jak w przypadku innych proponowanych przez nas form odbioru, będzie uprzednio zdezynfekowany.
„KWARANTANNA” samochodu
Jeśli pomimo stosowania przez naszych pracowników zalecanych środków ostrożności, nadal obawiają się Państwo bezpośredniego kontaktu, to na tę okoliczność mamy dla Państwa rozwiązanie. Możemy zaproponować odbiór samochodu z wykorzystaniem „kwarantanny”. Na czym ona polega? Samochód przygotowujemy do wydania, dezynfekujemy, następnie odstawiamy na określony czas w odosobnione miejsce na terenie naszej firmy. Podczas postoju samochodu ewentualne wirusy w naturalny sposób zginą.
Twoja propozycja:
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w tym trudnym dla wszystkich okresie nie każdemu mogą odpowiadać zastosowane przez nas rozwiązania. Chcielibyśmy aby zarówno nasi klienci, jak i pracownicy, mogli czuć się bezpiecznie i komfortowo przez czas trwania wizyty w naszym salonie. Dlatego jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości lub chcielibyście abyśmy podjęli dodatkowe środki ostrożności - zachęcamy do kontaktu. Obiecujemy, że każdą otrzymaną wiadomość, sugestię czy propozycję rozpatrzymy indywidualnie. Postaramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom tworząc i dostosowując nowe rozwiązania do Państwa potrzeb.
Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz dostępny tutaj → FORMULARZ KONTAKTOWY, jak również w innej preferowanej przez Państwa formie – drogą e-mailową, telefon czy media społecznościowe, np. Facebook.
Tagi: Nissan Mad Mobil
Najczęściej czytane
Alert tuZory.pl
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuZory.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert