zamknij

Edukacja

„Tischner”: uczniowie dowiedzą się jak rozwijać karierę. Rusza nowy projekt

2020-10-15, Autor: mk, źródło: mat. prasowe

Z początkiem listopada uczniowie i grono pedagogiczne Zespołu Szkół Nr 2 w Żorach rozpoczną udział w międzynarodowym projekcie Erasmus+ pod tytułem „Kariera bez granic”.

Reklama

Udział w tym przedsięwzięciu jest kolejnym sukcesem szkoły, gdyż projekt został napisany i opracowany przez nauczycieli „Tischnera” - Izabelę Ogierman, Aleksandrę Werczyńską-Woźniak oraz Annę Jakubus, która jest głównym koordynatorem tego przedsięwzięcia.

Projekt obejmuje współpracę międzynarodową pięciu szkół średnich z Polski, Portugalii, Łotwy, Włoch i Cypru i skierowany jest do nauczycieli oraz uczniów z państw, które borykają się z problemem bezrobocia wśród młodych, a uczniowie nie posiadają wystarczającej wiedzy jak skutecznie radzić sobie na rynku pracy.

- Głównymi celami przedsięwzięcia są konstytuowanie wśród uczniów umiejętności, które pozwolą im na rozpoczęcie i rozwijanie kariery zawodowej oraz wyposażenie nauczycieli w odpowiednią wiedzę merytoryczną i narzędzia, które pozwolą im wspierać wychowanków w tym procesie. - mówią koordynatorki projektu.

Działania w ramach projektu obejmować będą rozwijanie umiejętności skutecznej komunikacji, współpracy, zakładania własnej firmy oraz rozwiązywania problemów.

- Wszystkie aktywności projektowe będą oparte o zaawansowaną technologię informatyczną przy użyciu platformy Moodle Platform oraz eTwinning. Nauczyciele będą korzystać z metody kształcenia łączącej tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzonymi zdalnie za pomocą komputera – dowiadujemy się.

Ponad to, uczniowie będą mieli okazję nieustannie szlifować język angielski w praktyce, nawiązać nowe kontakty, poznać różnorodne kulturowo i kulinarnie zakątki świata.

Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.