Biznes
Wiemy jak zwiększyć zyski Twojej firmy. Zacznij działać!
Portale informacyjne grupy tuPolska odwiedza miesięcznie prawie pół miliona mieszkańców naszego regionu. Nasi doradcy pomogą ci wykorzystać ten zasięg do zwiększenia zysków Twojej firmy.
Internet to obecnie najważniejsze i najskuteczniejsze narzędzie do pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży przez lokalne firmy. Dlaczego? Według raportu „Digital in 2016, We Are Social”, w 2016 roku w Polsce było około 25,7 mln aktywnych użytkowników i 17,6 mln używających Internetu mobilnego.
Porównując te dane do liczby ludności w Polsce, z Internetu aktywnie korzysta około 70 % Polaków.
Zobacz także
Mało tego, aż 2/3 polskich użytkowników czyta prasę internetową, której ważną częścią są lokalne portale informacyjne.
Wzrost popularności serwisów internetowych pokazuje zasięg portali należących do grupy tuPolska. W sierpniu 2017 roku portale tuPolski łącznie odwiedziło ponad 440 000 unikalnych użytkowników:
Równie imponująco przedstawiają się statystyki wizyt w portalach tuPolski:
Portale tuPolski są silnie obecne w mediach społecznościowych. Łącznie strony portali na Facebooku obserwuje 53 500 fanów, a na Instagramie 2500:
Taki zasięg to doskonałe narzędzie dla lokalnych firm, by zwiększyć sprzedaż produktów i usług oraz pozyskać nowych klientów. Trzeba jednak wiedzieć, jak to zrobić. Z portali grupy tuPolska już dawno zniknęły uprzykrzające życie użytkownikom wyskakujące okienka reklamowe. A 1 września serwisy tuPolski pożegnały się z reklamami typu AdWords emitowanymi przez Googla.
- Czasy kiedy promocja firmy w Internecie sprowadzała się do emisji bannerów na popularnych stronach są już za nami. Dziś nie sprzedajemy klientom reklamy, ale doradzamy jak zwiększyć przychody. Skuteczna kampania oznacza wpierw poznanie potrzeb klienta i specyfikę jego produktów. W następnym kroku dobieramy skuteczne, „uszyte na miarę” klienta formy reklamy – stwierdza Łukasz Kuźnik – dyrektor Działu Sprzedaży Rybnik.com.pl.
Jak dodaje, świadomość lokalnych firm rośnie. Klienci coraz bardziej doceniają walory reklamy natywnej, czyli nienachalnej promocji produktów i usług, towarzyszącej ciekawym treściom redakcyjnym. - Szczególnie duży potencjał tkwi w materiałach wideo, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem internautów i dają możliwość lokowania produktu – mówi Łukasz Kuźnik.
Skontaktuj się z działem sprzedaży i marketingu Rybnik.com.pl i zacznij zarabiać>>
Zobacz także
Komentarze (0):
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Najczęściej czytane
Najwyżej oceniane
Najczęściej komentowane
Alert tuZory.pl
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuZory.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert