Wspieramy naszych Partnerów
Euromot: jak bezpiecznie kupić samochód w czasie pandemii
Grupa medialna tuPolska wspiera w czasie pandemii koronawirusa swoich Partnerów i Reklamodawców. Nieodpłatnie publikujemy artykuły o lokalnych firmach, z którymi współpracujemy. O sposobach na zakup samochodu w czasie pandemii informuje Euromot - autoryzowany dealerem marek Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional i Jeep.
W czasie zagrożenia epidemicznego zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów, jak też nas samych, staje się rzeczą najważniejszą. Dlatego też biorąc powyższe pod uwagę, firma Euromot wprowadziła szereg rozwiązań mających doprowadzić do tego by kontakt z nami był cały czas możliwy i co najważniejsze – bezpieczny.
SALON
rekomendujemy Wirtualny Salon
bez wychodzenia z domu możecie Państwo sprawdzić naszą ofertę https://www.fcaeuromot.pl/dealer?condition=stock z pomocą komunikatorów internetowych skorzystać z prezentacji samochodu, kontaktu z handlowcem (Hangouts, WhatsApp), dokonać rezerwacji wybranego samochodu
jazda testowa
- samochody do jazdy testowej są dezynfekowane
- siedzenia, gałka zmiany biegów oraz kierownica zabezpieczone są pokrowcem jednorazowym
- jazda testowa odbywa się z ogólnie ustalonymi normami bezpieczeństwa
sprzedaż samochodu
- wszystkie formalności związane z zakupem samochodu można dokonać za pomocą poczty elektronicznej
- mając na uwadze możliwość wystąpienia trudności z zarejestrowaniem pojazdu proponujemy samochody z oferty samochodów fabrycznie nowych, nie używanych, już zarejestrowanych
- skorzystanie z oferty finansowania z odroczonym terminem płatności na 2021 rok
- skorzystanie z oferty leasingu 100%
- skorzystanie z oferty wynajmu z pierwszą ratą za dwa miesiące
- ubezpieczenie: Benefia, Compensa, Ergo Hestia, Generali, PZU, Warta
odbiór samochodu
- każdy samochód przed odbiorem jest dezynfekowany i dostarczony Klientowi z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
- odbiór samochodu z możliwością dostarczenia pod wskazany adres
SERWIS
- przyjęcie i wydanie samochodu odbywa się z zachowaniem środków bezpieczeństwa epidemicznego
- każdy Klient ma możliwość dokonania dezynfekcji rąk
- podczas oczekiwania na naprawę, zapewniamy Klientom zachowanie dystansu społecznego
- w przypadku takiej konieczności odwozimy Klienta pod wskazany adres
- samochody po naprawie, a także samochody zastępcze są dezynfekowane
Ponadto
- używamy środków ochrony osobistej
- dezynfekujemy wszystkie punkty dotykowe zarówno w obiekcie jak i samochodach
- kontrolujemy liczbę Klientów w salonie i poczekalni, tak by zachować dystans społeczny
- wnętrza samochodów są ozonowane
- w miarę możliwości usuwamy wszelkie materiały mogące być źródłem przenoszenia zakażenia
- podczas powitania unikamy kontaktu fizycznego
- zastrzegamy sobie możliwość dokonywania pomiaru temperatur naszych Klientów
- prowadzimy inne działania mające na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa naszych Klientów i całego personelu.
Pracujemy w godzinach:
SALON:
pn. – pt. – godz. 9:00 – 17:00
sob. – godz. 9:00 – 15:00
SERWIS MECHANICZNY:
pn. – pt. – godz. 6:00 – 22:00
sob. – godz. 7:00 – 15:00
SERWIS BLACHARSKO - LAKIERNICZY:
pn. – pt. – godz. 7:00 – 15:00
sob. – godz. 7:00 – 15:00
STACJA KONTROLI POJAZDÓW
pn. – pt. – godz. 6:00 – 22:00
sob. – godz. 7:00 – 15:00.
Najczęściej czytane
Alert tuZory.pl
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuZory.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert