Szanowny Czytelniku!
Chcemy dostarczać Ci coraz lepsze materiały dziennikarskie i udoskonalać funkcje naszego serwisu. Do tego są nam potrzebne Twoje zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Dzięki nim możemy pozyskiwać środki na rozwój naszego portalu. Dlatego poniżej przedstawiamy Ci informacje dotyczące naszej polityki bezpieczeństwa i przysługujących ci praw:
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”).
Informujemy, iż: administratorem Twoich danych osobowych będzie TuPolska Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. 3 Maja 30, 44-200 Rybnik.
Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy za pomocą adresu e-mailowego: [email protected].
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Przedstawienia reklam dopasowanych to Twoich potrzeb oraz zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- Dopasowanie treści stron do twoich potrzeb oraz reklam - do czego jesteśmy uprawnieniu na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO
- dokonywania analiz oraz badań statystycznych, które zapewnią bieżące udoskonalanie usług służących do dopasowania reklam oraz treści do Twoich potrzeb bądź zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie badań w celu ulepszenia oferowanych usług)
Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym na ich żądanie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom współpracującym- tj. podwykonawcom świadczącym na naszą rzecz usługi, w szczególności usługi informatyczne, prawne, inne usługi pomocnicze (na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. A w przypadku zbierania danych dla celów dokonywania analiz i badań statystycznych do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych (od 25 maja 2018), prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz. Brak podania danych uniemożliwi nam świadczenie usług.
Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie prowadzenia działań marketingowych oraz handlowych dopasowanych do Twoich potrzeb i zainteresowań.
W związku z powyższym prosimy o zaznaczenie pola: „zgadzam się”, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (w tym analizowanie oraz profilowanie w celach marketingowych) przez TuPolska Sp. z o.o. Dane osobowe zbierane są w ramach korzystania z usług, ze stron internetowych oraz zapisywanych w plikach cookies.
Zostałem/am zapoznany/a z pouczeniem dotyczącym z prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem
~gestskoczka 2015-07-28
16:09:13
Szkoda kopalni Krupiński. Lepiej dla niej byłoby, gdyby była samodzielną kopalnią niż podległą JSW. Jak połączą ją z Pniówkiem, to tak jak by już likwidowali. Pniówek tylko zyska na tym połączeniu. Pracowałem kiedyś na Sośnicy, jak ją łączyli z Makoszowymi. Pamiętam jakie były walki podjazdowe by nie stracić na tym połączeniu. Moim zdaniem sensowniejsze byłoby połączenie z kopalnią Bolesław i elektrownią Łaziska. Taka decyzja mogłaby powstać na szczeblu rządowym. Na uruchomienie pola Zgoń potrzebna jest spora inwestycja, a jastrzębska spółka nie da na to pieniędzy.
~jasnypieron 2015-07-28
21:42:19
czyli znów najpierw spotyka się egzekutywa.....
~Arteks 2015-07-29
13:09:08
@gestskoczka - ty to jesteś fajny zabawny dziadek... Tym razem najbardziej mnie rozbawiłeś pomysłem połączenia KWK Krupiński z KWK Bolesław Śmiały - czyli dwóch odległych kopalń, nie mających z sobą nic wspólnego i nie należących do tych samych właścicieli. A może zaproponuj połączenie Twinpigs z Ochabami? Przynajmniej połączone są Wiślanką... A pole Zgoń w Orzeszu jest w zainteresowaniu jakiegoś niemieckiego inwestora który zamierza zbudować tam kopalnię i zatrudnić ponad 1500 osób. Jeśli dojdzie do skutku może to być naprawdę duża inwestycja w naszym regionie.
~jasnypieron 2015-07-30
08:17:19
arteks kilkanaście miesięcy temu były plany połączenia kopalń Bolesław Śmiały i Ziemowit i jakoś cię to nie rozbawiło. Wg mnie takie plany to tylko próby ratowania tyłków tym "dyrektorkom" z kompanii, holdingów, spółek , czy innego badziewia. Kopalnia Bolesław Śmiały ma pewny zbyt do 2028 roku u sąsiada za płotem. A połączenie Krupińskiego z Pniówkiem? Na pewno dołem jest to możliwe, bo wbrew twojej geograficznej "superwiedzy" wcale nie jest to tak daleko, a co do innych aspektów, to nie wiem, bo się na tym nie znam i nie zabieram głosu. Co do zarzynania zakładów, to nasi POsolidarnościowi rządzący nie mają sobie równych na całym świecie(tak dzikim jak i cywilizowanym)...dobrym przykładem jest huta Łaziska-jeden z bardzo nielicznych producentów żelazostopów, które decydują o jakości i ostatecznych parametrach produktów powstających w hutach.
, która prąd zamiast u sąsiada zza płotu kupuje(a przynajmniej kupowała) nie wiadomo skąd ito po cenach co najmniej "rynkowych", co prawie ze nie doprowadziło do likwidacji
~Arteks 2015-07-30
11:57:14
@jasnypieron - nie, nie rozbawiłoby mnie to, conajmniej zdziwiło. Ale przynajmniej to są kopalnie z tej samej spółki. A gestskoczka chciałby łączyć zakłady konkurencji ;| żenada... Zgadzam się z twoją opinią odnośnie POstsolidarnościowych miernot. Dodam jeszcze że miernoty PISowskie są takie same. Przypominasz sobie jak idiotyczne pomysły w sprawie górnictwa miał minister Poncyliusz w czasach rządów PiS-LPR-Samoobrona? Ja pamiętam. Ostatni dobrzy ministrowie Ścierski (który wymyślił strefy) czy Markowski (ekspert który postawił na nogi górnictwo) byli w czasach rządów SLD. Tak samo zresztą najlepsi finansiści (Kołodko, Hausner, Rosati) byli związani z lewicą...
~gestskoczka 2015-07-30
16:52:05
@jasnypieron, o bliskich relacjach Pniówka z Krupińskim były gadki w latach 80/90 ubiegłego wieku jak jeszcze budowano kopalnię w Baranowicach a dołem drążono chodniki do niej. W tamtych czasach był czynny szyb IV (wentylacyjny) z Krupińskiego, który był bliżej kopalni w Baranowicach, jak macierzystej w Suszcu. Była mowa o połączeniu dołem z nowo powstającą kopalnią, czyli byłoby połączenie Suszca z Pniówkiem. Potem diabli wzięli kopalnię w Baranowicach, szyb IV i przekopy na poz.200 i 400 zamulono, a kopalnia Krupiński „skierowała oczy” na północ czyli partie N i E. W artykule który komentujemy pisze, że na Krupińskim wydobywa się węgiel energetyczny, i że jedną z rozważanych możliwości jest integracja tej kopalni z grupą energetyczną. To najbardziej celowym i chyba najbardziej racjonalnym byłoby połączenie jej z Bolesławem. Sam piszesz, cytuję: [c] Kopalnia Bolesław Śmiały ma pewny zbyt do 2028 roku u sąsiada za płotem. [/c] Odległość z Bolesława na Krupiński jest mniejsza niż na Ziemowit. Fakt że kopalnie Bolesław i Krupiński są w różnych spółkach węglowych a Elektrownia Łaziska w Południowym Koncernie Energetycznym nie jest żadną przeszkodą ekonomiczną dla rządu, by z trzech spółek je wydzielić i stworzyć jedną powiązaną ze sobą na wielu płaszczyznach (odległość też jest ważna).
~Arteks 2015-07-30
22:54:46
@gestskoczka - nie można czegoś "wydzielić" i przekazać. Kopalnię Knurów-Szczygłowice JSW najnormalniej kupiło od KW! A samo łączenie kopalń ma sens jeśli są blisko siebie i jednej z nich kończą się złoża (tak jak Annę włączono do Rydułtów), a nie jeśli są położone daleko od siebie bo to komplikuje zarządzanie. Przecież kopalnia to ogromny i skomplikowany zakład pracy, nie dający się w żaden sposób porównać np. z współczesnymi nieskomplikowanymi montowniami...
~jasnypieron 2015-07-31
06:47:30
arteks i przy połączeniach pozostaje jeszcze kwestia armii wielu(kilku by wystarczyło!!!) związkowych nierobów....