Od kilku dni Tauron Polska Energia jest obiektem ataków klientów. Powodem są przedłużające się kłopoty z korzystaniem ze strony sprzedawcy energii, związane m.in. z podawaniem stanu licznika, brakiem informacji o wysokości faktur, itd. Co na to firma?
Żródłem problemów są prace serwisowe na stronie sprzedawcy energii oraz w jego aplikacji mobilnej:
„Od 31 marca do 18 kwietnia, zaplanowaliśmy prace serwisowe, dlatego w tym czasie utrudnione będzie korzystanie z serwisu oraz aplikacji Mój TAURON. Jeżeli masz możliwość, prosimy, załatw swoje sprawy wcześniej lub poczekaj. Pełny dostęp do serwisu oraz aplikacji mobilnej przywrócimy 19 kwietnia.” poinformowała firma jeszcze 22 marca.
Tyle, że minął 19 kwietnia, a problemy trwają, o czym świadczą wpisy użytkowników sieci pod różnymi postami Taurona, nawet dziś, 24 kwietnia. Oto kilka przykładów:
„Dziś 24 kwietnia i nadal nic nie działa. "Fajny" zespół IT tam macie jak nie potraficie wyrobić się w konkretnym terminie.”
„20 kwietnia miałem podać stan licznika. Do dziś nie jest to możliwe na Waszej stronie internetowej. Wysłałem więc formularz, jak prosiliście. Zero odzewu z Waszej strony. Będzie z Wami jakikolwiek kontakt?”
„Fakt.Ja też.Ja co m-c podawałem odczyty i było.dobrze.Teraz to dramat.Żadnego info ze strony Tauronu kiedy to będzie możliwe.”
Żeby nie bazować tylko na opiniach internautów zalogowaliśmy się na swoje prywatne konta w Tauronie, ponieważ też jesteśmy klientami tej firmy. Ukazał się komunikat:
„Trwają prace serwisowe, dlatego serwis i aplikacja Mój TAURON są nadal dostępne w ograniczonym zakresie, np. możesz nie widzieć swoich ostatnich wpłat. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu”.
Jeden z klientów podzielił się z internautami opinią, że nie wie, ile zapłaci za energię. Zamieścił taką oto odpowiedź fimy:
Zatem, jak działają serwis i aplikacja? Dlaczego wciąż są problemy? Z tymi wątpliwościami zwróciliśmy się do firmy. Odpowiedź?
„Aplikacja Mój TAURON działa w pełnym zakresie funkcjonalności. Większość klientów może również korzystać w pełni z serwisu Mój TAURON. Najważniejsze sprawy, w tym regulowanie płatności można załatwić jak do tej pory, zarówno poprzez aplikację jaki poprzez serwis Mój TAURON. Ze względu na trwające prace serwisowe u niektórych z klientów mogą jednak występować niewielkie ograniczenia w dostępie do niektórych funkcjonalności serwisu Mój TAURON. Przepraszamy za utrudnienia.” odpisał Daniel Iwan, rzecznik prasowy TAURON Sprzedaż.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
988Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
451Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
450Śląskie po dogrywkach. Oni zwyciężyli w wyborach samorządowych 2024
441Tankowanie na majówkę: w długi weekend na stacjach paliw taniej nawet o 30 groszy na litrze
432"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
+1 / -0Zamiast na wysypisko, trafiają do szwalni. Drugie życie banerów z JSW
0Ostatni dzień na złożenie deklaracji PIT! Od jutra e-PIT niedostępny
0Rzecznik MŚP apeluje do rządu w sprawie KSeF. "Brak pojęcia o realnej gospodarce"
0Ceny gazu w lipcu poszybują. Rachunki wyższe nawet o połowę
0Najgorszy wynik PLK od 2005 roku. Spółka odnotowała rekordową stratę finansową
0