Szanowny Czytelniku!
Chcemy dostarczać Ci coraz lepsze materiały dziennikarskie i udoskonalać funkcje naszego serwisu. Do tego są nam potrzebne Twoje zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Dzięki nim możemy pozyskiwać środki na rozwój naszego portalu. Dlatego poniżej przedstawiamy Ci informacje dotyczące naszej polityki bezpieczeństwa i przysługujących ci praw:
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”).
Informujemy, iż: administratorem Twoich danych osobowych będzie TuPolska Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. 3 Maja 30, 44-200 Rybnik.
Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy za pomocą adresu e-mailowego: [email protected].
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Przedstawienia reklam dopasowanych to Twoich potrzeb oraz zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- Dopasowanie treści stron do twoich potrzeb oraz reklam - do czego jesteśmy uprawnieniu na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO
- dokonywania analiz oraz badań statystycznych, które zapewnią bieżące udoskonalanie usług służących do dopasowania reklam oraz treści do Twoich potrzeb bądź zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie badań w celu ulepszenia oferowanych usług)
Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym na ich żądanie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom współpracującym- tj. podwykonawcom świadczącym na naszą rzecz usługi, w szczególności usługi informatyczne, prawne, inne usługi pomocnicze (na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. A w przypadku zbierania danych dla celów dokonywania analiz i badań statystycznych do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych (od 25 maja 2018), prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz. Brak podania danych uniemożliwi nam świadczenie usług.
Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie prowadzenia działań marketingowych oraz handlowych dopasowanych do Twoich potrzeb i zainteresowań.
W związku z powyższym prosimy o zaznaczenie pola: „zgadzam się”, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (w tym analizowanie oraz profilowanie w celach marketingowych) przez TuPolska Sp. z o.o. Dane osobowe zbierane są w ramach korzystania z usług, ze stron internetowych oraz zapisywanych w plikach cookies.
Zostałem/am zapoznany/a z pouczeniem dotyczącym z prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem
~mimik 2013-04-09
10:34:25
3 razy TAK! Casus Krakowa pokazuje, że choć jest to trudne, da się ten temat ruszyć.
~stefan 2013-04-09
14:29:28
Panie Kałuża pan jest po prostu niekompetentny .Proszę przejść się po starowce.Co chce pan zmieniać ?Już ci drugi lokal jest zamknięty bo nie ma najemców.To pan i pana partia PO zatwierdza wysokość podatków od nieruchomości , które wplywają na wysokość czynszow , i nieopłacalność gospodarowania.reklamy to najmniejsze zło w tym mieście.Zlem są rządy rady miasta która oprócz zadłużania miasta nic nie tworzy dla mieszkańców , nie licząc takich bzdur inwestycyjnych o których doskonale pan wie.Mam nadzieję , ze wyborcy będą pamiętać np.o sprzedaży działki wodociągom za 12 mln zł , bo obecne podwyżki cen wody i ścieków są tego skutkiem.Takie głupoty jak wyrzucanie pieniedzy na zamek w Baranowicach to jest właśnie skutek ciąglego zadłuzania miasta i następnie wyprzedaży majątku za bezcen.Mógłym dawać wiele przykładów ale nie jest to miejsce.A co do pracy konserwatora zabytków to radzę rozglądnąć się na własnym rodzinnym podwórku........
~grzegorz 2013-04-09
16:49:27
jestem za ,dodałbym aby zrobić porządek z reklamami w całym mieście a w szczególności tymi brudnymi i dawno już nie aktualnymi .
~Glakota 2013-04-09
19:16:05
No tak, coś ta pani konserwator musi robić, to i szyldom się dostanie. Za nieboszczki komuny kazali wieszać takie cudactwa metalowe, po których dzieci miewały horrory senne, teraz wymyślą jedną sztampę i będą się wtrącać - ciekawe, czy np. bankierzy dostosują się do pomysłów konserwatora... . A z drugiej strony - czy konserwator wpłynie na estetykę paru miejskich kamienic w centrum? A ta ogromna buda namiotowa przy Górnym Przedmieściu, zresztą - w pobliżu domu wiceprezydenta - też ma mieć historyczny szyld, czy wystarczy jak sobie stoi taka szpetota?
~Zorek 2013-04-10
18:47:59
Problemów jest wiele, nie wiem czemu ktoś się czepia reklam. W Krakowie też zaczęto porządkować tę sprawę. Namiot koło Rossmana nie zaburza układu architektonicznego starówki i nie znajduje się na niej ani w zabytkowej części. Dlaczego nie ma najemców na Rynku - bo nie ma ludzi. Godzina 17 w XXI wieku nie jest godziną zamykania sklepów ponieważ obecna forma życia na to nie pozwala. A wszystko na rynku zaczęło się chrzanić jak zaczęto otwierać banki. A co do ożywienia to może jak ludzie w weekendy zaczną do Baru Mlecznego chodzić to i na Rynku gwarniej się zrobi i może życie do centrum wróci???