zamknij

Wiadomości

System kolejkowy już działa. Można ponownie zapisywać się przez internet

2024-03-14, Autor: KB

W żorskim Urzędzie Miasta ponownie działa Internetowy System Kolejkowy. Mieszkańcy ponownie mogą rejestrować się przez internet.

Reklama

System Kolejkowy w żorskim magistracie znów działa. Ponownie można rejestrować się przez internet.

W jaki sposób umówić się przez internet?

  1. Wejdź na stronę zory.pl i kliknij w baner Internetowy System Kolejkowy, który znajduje się w zakładce Dla mieszkańców.
  2. Wpisz swoje dane i wybierz rodzaj sprawy, którą chcesz załatwić. System pozwala na wybranie jednej z pięciu usług: Rejestracja Pojazdu, Prawa Jazdy, Dowody Osobiste, Ewidencja Ludności oraz Odbiór dowodu osobistego / Zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu.
  3. Wybierz datę i godzinę wizyty – dostępne terminy zaznaczone są kolorem zielonym.
  4. Po kliknięciu pola „Zarezerwuj” wyświetli się potwierdzenie i numer rezerwacji. W przypadku wpisania adresu e-mail, potwierdzenie zostanie wysłane na skrzynkę mailową.
  5. W dniu wizyty przyjdź do Urzędu Miasta Żory przy Rynek 9 kilka minut przed umówioną wizytą i pobierz bilet z automatu biletowego, znajdującego się przy wejściu do Wydziału Spraw Obywatelskich. By to zrobić wpisz numer rezerwacji.
  6. Automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany przez pracownika urzędu.
  7. W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.

Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, będzie skutkowało automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.

W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.

Uwaga! Klienci, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą umawiać wizyty telefonicznie, kontaktując się z odpowiednim referatem. W tej sytuacji po przybyciu na umówioną godzinę, należy pobrać w automacie bilet, wybierając usługę, której dotyczy załatwiana sprawa. Klienci oczekujący na wywołanie numeru biletu, mogą skorzystać z poczekalni.

Numery kontaktowe:

Ewidencja ludności - tel. 32 43 48 109

Dowody osobiste - tel. 32 43 48 110

Prawa jazdy - tel. 32 43 48 107

Rejestracja pojazdów - tel. 32 43 48 103

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~Elvis 2024-03-17
    13:51:31

    1 0

    Nie wiem co jest nie tak ale ten wasz automat często nie działa. Wtedy ustawia się kolejka i wszystko było by ok gdyby nie umówieni ludzie którzy się wciskają przed tych stojących w kolejce bo byli na godzinę umówieni . I nagle robi się bałagan i chaos . Więcej to robi bałaganu niż pożytku. Czy po prostu nie można przyjść pobrać bilecik i czekać na swoją kolej. Pibieram bilet z numerem 50 na tablicy wyświetla się 48 więc za 15 minut będziemy obsłużeni, a tu nagle jacyś umówieni i z 15 minut robi się 2 h . To jest jakiś absurd.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuZory.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuZory.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jakie masz plany na sylwestra?





Oddanych głosów: 10

Prezentacje firm