Szanowny Czytelniku!
Chcemy dostarczać Ci coraz lepsze materiały dziennikarskie i udoskonalać funkcje naszego serwisu. Do tego są nam potrzebne Twoje zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Dzięki nim możemy pozyskiwać środki na rozwój naszego portalu. Dlatego poniżej przedstawiamy Ci informacje dotyczące naszej polityki bezpieczeństwa i przysługujących ci praw:
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”).
Informujemy, iż: administratorem Twoich danych osobowych będzie TuPolska Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. 3 Maja 30, 44-200 Rybnik.
Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy za pomocą adresu e-mailowego: [email protected].
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Przedstawienia reklam dopasowanych to Twoich potrzeb oraz zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- Dopasowanie treści stron do twoich potrzeb oraz reklam - do czego jesteśmy uprawnieniu na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO
- dokonywania analiz oraz badań statystycznych, które zapewnią bieżące udoskonalanie usług służących do dopasowania reklam oraz treści do Twoich potrzeb bądź zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie badań w celu ulepszenia oferowanych usług)
Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym na ich żądanie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom współpracującym- tj. podwykonawcom świadczącym na naszą rzecz usługi, w szczególności usługi informatyczne, prawne, inne usługi pomocnicze (na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. A w przypadku zbierania danych dla celów dokonywania analiz i badań statystycznych do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych (od 25 maja 2018), prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz. Brak podania danych uniemożliwi nam świadczenie usług.
Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie prowadzenia działań marketingowych oraz handlowych dopasowanych do Twoich potrzeb i zainteresowań.
W związku z powyższym prosimy o zaznaczenie pola: „zgadzam się”, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (w tym analizowanie oraz profilowanie w celach marketingowych) przez TuPolska Sp. z o.o. Dane osobowe zbierane są w ramach korzystania z usług, ze stron internetowych oraz zapisywanych w plikach cookies.
Zostałem/am zapoznany/a z pouczeniem dotyczącym z prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem
~gestskoczka 2013-06-10
15:14:44
To jest dla mnie niezrozumiały bajer. Pawłowice nie występując z MZK uruchomią 4 nowe linie i przejazdy będą za 1 zł za cały dzień. I tylko 1,3 mln zł rocznie to gminę będzie kosztować. Do tej pory MZK organizowało i obsługiwało komunikację a gminy i pasażerowie słono płacili.
Żory to uczestnictwo w MZK kosztuje 2,4 mln zł, Wodzisław Śl. miał w tym roku zapłacić 4 mln zł, ale zrezygnował z MZK. Jak prezydent Socha powiedział że do tej pory miasto płaciło 2,4 mln zł do MZK, a jak dołoży 900 tys zł to jazda po Żorach będzie bezpłatna, to było to bardziej zrozumiałe i logiczne. Po co jest MZK, czy tylko po to by rządzić i się szarogęsić, czy to powinna być firma co organizuje transport zbiorowy na terenie swego działania? Jedna firma, a w Żorach nie trzeba kupować biletów, w Pawłowicach wystarczy złotówka na cały dzień, a w Jastrzębiu za przejazd tam i z powrotem na trasie do 10 minut trzeba wybulić 4,80 zł? Ja uważam nadal, że Żory powinny wystąpić z MZK, będzie taniej, choćby o administrację jastrzębską, a podatki od firmy komunikacyjnej Żor będą trafiać do Żor nie do Jastrzębia.
~AleDom 2013-06-10
21:34:41
Myślicie że na tych 4 liniach będą pełnowymiarowe autobusy? Wątpię. Zapewne chodzi o dotowanego busiarza - coś jak w Świerklanach. Wodzisław pokazał, że nie jest łatwo usprawnić komunikację - nawet jeżeli ta wewnątrzgminna wygląda jako tako to międzygminna kuleje. Ja kibicuję Żorom, ale wątpię czy im się uda wszystko rozsądnie zorganizować. Poza tym nie ma nic za darmo - "darmowa" KM oznacza większe obciążeniu budżetu miasta. Co do "Jastrzębskiej administracji" - w przypadku wystąpienia z MZK trzeba by stworzyć swoją administrację - wiadomo że nie za darmo. W MZK działają też ludzie z Żor, więc nie jest to tylko "Jastrzębska administracja". Podatki trafiają również do Żor - przez żorskich przewoźników. Poza tym idziemy w kierunku rozdrobnienia - za niedługo żeby dostać się do innego miasta będziemy musieli się przesiadać - czy wyjdzie taniej? Niekoniecznie. Jestem za dogłębną reformą MZK, ale sama idea związku gmin wydaje się być w porządku.
~żorzaninek 2013-06-10
22:40:18
do ~gestskoczka - idąc Twoim tokiem myślenia to może niech każda dzielnica Żor stworzy swoją komunikację miejską... Twoje argumenty są co najmniej śmieszne, żeby nie powiedzieć że żadne. Problem nie tkwi w samym związku, lecz w ludziach, którzy w nim decydują czyli przedstawicieli miast, którzy nie mają zielonego pojęcia o tworzeniu komunikacji miejskiej.