zamknij

Staże zawodowe

0

Ekonomiści i Logistycy z Tischnera wrócili z Włoch

W dniach od  7 maja do 4 czerwca młodzież Zespołu Szkół nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Żorach była na miesięcznej praktyce we włoskich firmach. Uczniowie przebywali w miejscowości Rimini, położonej w północnej części kraju.

2016-06-11 08:02 Autor: kd; źródło: materiały prasowe
0

Pojedź na zagraniczny staż zawodowy

Żorska Izba Gospodarcza i Powiatowy Urząd Pracy w Żorach zapraszają od marca br. do uczestnictwa w projekcie „Mobilność ponadnarodowa inwestycją w moją przyszłość” w ramach Działania 4.2 Programy mobilności ponadnarodowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

2016-01-26 08:30 Autor: wk; źródło: UM Żory
0

Uczniowie ZS 2 wzięli udział w stażach zawodowych we Włoszech

W minionym roku już po raz drugi uczniowie Zespołu Szkół nr 2 w Żorach im. ks. prof. Józefa Tischnera wzięli udział w zagranicznych stażach zawodowych we Włoszech. Wyjazd został zrealizowany w ramach projektu programu „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci pn „Mobilni dzisiaj – profesjonalni jutro”, który był wspólną inicjatywą Żorskiej Izby Gospodarczej, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, Zespołu Szkół Nr 2 im. Ks. Józefa Tischnera i Zespołu Szkół Społecznych im. Wspólnej Europy.

2015-03-21 08:00 Autor: lukas ; materiały prasowe
0

Uczniowie ZSB-I zakończyli projekt zagranicznych staży zawodowych

Uczniowie z Zespołu Szkół Budowlano-Informatycznych w grudniu zakończyli swoją przygodę z projektem pn. „Nowe doświadczenie – zagraniczne staże zawodowe”, realizowanego w ramach Programu Leonardo da Vinci.

2015-01-05 08:00 Autor: ADI, źródło materiały prasowe
0

Uczennice z Żor na stażach we Włoszech

Aż 22 uczennice żorskich szkół przebywały w ostatnich tygodniach na zagranicznych stażach zawodowych w Brescii w ramach projektu „Mobilni dzisiaj – profesjonalni jutro”, realizowanego w Programie „Uczenie się przez całe życie" Leonardo da Vinci.

2014-10-24 08:00 Autor: ADI, źródło: materiały prasowe