zamknij

Biznes

Kilka nowych sposobów na inwestorów. Żory sięgają po nowoczesne technologie

2013-05-21, Autor: mk
Nowy portal dla inwestorów, spot telewizyjny zachęcający do inwestowania w Żorach, kampania prasowa czy stół multimedialny - to kilka nowych sposobów urzędników na promocję miejskich terenów inwestycyjnych.

Reklama

„Biznes lubi Żory” to główne hasło kampanii promocyjnej, która ma przyciągnąć inwestorów do naszego miasta. W ramach realizacji projektu „Od A do Żor – kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta” ruszył skierowany do inwestorów portal internetowy - www.inwestycje.zory.pl. Na stronie znalazła się wyszukiwarka ofert inwestycyjnych oraz interaktywna oprawa graficzna 3D.

- Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie, w oparciu o innowacyjne technologie IT, zintegrowanej kampanii promocyjnej kompleksowej oferty inwestycyjnej miasta Żory obejmującej: tereny komercyjne oraz strategiczne projekty inwestycyjne o łącznej powierzchni ok. 130 ha. W projekcie sięgnięto zarówno po innowacyjne jak i sprawdzone formy promocji, wykorzystując w tym celu nośniki przekazu takie jaki m.in. Internet, prasa, telewizja, telefonia mobilna oraz kontakty bezpośrednie - tłumaczy Anna Ujma, doradca prezydent ds. polityki informacji i promocji.

 

Poza portalem od 19 do 25 maja można już oglądać nowy spot telewizyjny zachęcający do zainwestowania w naszym mieście. Film emitowany jest w telewizjach Polsat News oraz TVN CNBC.

 

Obecnie trwa również kampania prasowa w „Pulsie Biznesu”, w ramach której w gazecie ukażą się ogłoszenia oraz specjalnie stworzone karty inwestycyjne z kodami 3D oraz mapy z fotokodami 2D.

 

Ponadto miasto zakupiło stół multimedialny, który zostanie wykorzystany podczas spotkań z inwestorami. Umożliwia on zapoznanie się z ofertą inwestycyjną w formie plików graficznych.

 

Projekt „Od A do Żor – kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta” realizowany jest przy udziale środków unijnych. Całkowity koszt to 485 tys. 655, w tym poziom dofinansowania wynosi 85%.

 

Przypomnijmy, że kampanię przygotowuje gliwicka spółka i3D. Działająca od ponad 5 lat, ma na swoim koncie spore osiągnięcia, z jej usług korzystają giganci pokroju BP, Boeinga, Orange czy Saudi Aramco, największy na świecie koncern petrochemiczny z Arabii Saudyjskiej.

 

>>>Tworzyli projekty dla gigantów, teraz przygotują nowoczesną kampanię dla Żor

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.