zamknij

Biznes

Tworzyli projekty dla gigantów, teraz przygotują nowoczesną kampanię dla Żor

2013-01-22, Autor: mk
Coraz trudniej zainteresować swoją ofertą klientów, bombardowanych ze wszystkich stron reklamami. Dlatego Żory do promocji terenów inwestycyjnych sięgną po najnowocześniejsze środki, a kampanię zrealizuje gliwicka firma z imponującymi osiągnięciami na koncie.

Reklama

Przetarg na realizację projektu „Kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta Żory w wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT” wygrała gliwicka spółka i3D, zajmująca się wirtualną rzeczywistością.

Działająca od ponad 5 lat, ma na swoim koncie spore osiągnięcia, z jej usług korzystają giganci pokroju BP, Boeinga, Orange czy Saudi Aramco, największy na świecie koncern petrochemiczny z Arabii Saudyjskiej.

 

Firma zajmuje się się technologiami, które odwzorowują świat realny w wirtualnej rzeczywistości. - Temat wirtualnej rzeczywistości ochoczo podjęła zwłaszcza branża reklamowa, poszukująca nowych możliwości dotarcia do coraz bardziej obojętnego na tradycyjne przekazy konsumenta - czytamy w portalu interaktywnie.com.

 

W żorskiej kampanii promocyjnej przewidziano wykorzystanie takich narzędzi jak: strona internetowa, aplikacje dla kart z kodami 3D i map z fotokodami 2D, mobilny asystent czy stół multidotykowy. Szerzej na temat projektu pisaliśmy tutaj.

 

Kampania ma na celu promocję oferty inwestycyjnej miasta. Będzie obejmowała zarówno tereny komercyjne, jak i strategiczne projekty inwestycyjne o łącznej powierzchni ok. 65 ha.

 

Po nietypową strategię marketingową sięgnął również Wodzisław, który dubluje reklamę licząc, że będzie skuteczniejsza.

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (6):
  • ~antekmuzykantek 2013-01-22
    08:20:22

    0 0

    A co tam. Stać nas!

  • ~bobeczek 2013-01-22
    09:07:40

    0 0

    Na projekt może i tak.....ale na realizację.....ostatnio brakuje

  • ~nonsens 2013-01-22
    12:32:06

    0 0

    I po takiej mega kampanii pojawi się kolejna ...Czerwona Torebka hehehehehehe

  • ~ametyst 2013-01-22
    20:32:07

    0 0

    Oby tylko jakieś efekty tego były.

  • ~dluznik 2013-01-22
    20:57:10

    0 0

    Brawo Waldku Nasz Jedyny! Kolejna kampania jak w przypadku projektu Pożaru w Monstrum Ognia Bagińskiego za 2 miliony. Wcześniej była też Yatenga ze słomy i inne afrykańskie klimaty w muzeum. Możemy wiedzieć Panie Ekonomisto, ile to będzie kosztować? Zaoszczędzi się gdzieś na mieszkańcach?!

  • ~sajmon 2013-01-30
    14:32:36

    0 0

    Firma I3D to pierwsza liga jesli chodzi o Polskę. Robią sporo w Hong Kongu, mają biuro w Huston. Do ich klientów należy też JSW, zrobili dla nich trzy fajne filmiki za które skasowali dość sporo. Ciekawe co konkretnie zrobią dla Żor i za ile, bo tani nie są.Czekam na szczegóły, bo jak żory kasy nie maja to lepiej niech się za to nie biorą, bo spieprzą sprawę.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuZory.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.