zamknij

Promocje

Black Friday - nie tylko promocje. W kuluarach zmagania branży handlowej
0

Black Friday - nie tylko promocje. W kuluarach zmagania branży handlowej

Black Friday, obchodzony w tym roku 29 listopada, symbolicznie otwiera sezon świątecznych zakupów. To nie tylko czas wyjątkowych promocji, ale także okres intensywnej pracy w sektorze handlowym. Sprzedawcy stawiają czoła wyzwaniom związanym z zarządzaniem zapasami, logistyką oraz rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. Każda decyzja zakupowa sprawdza wydajność systemów, precyzję operacji oraz szybkość dostaw. A z roku na rok Polacy wydają coraz więcej, co potwierdzają liczne statystyki.

2024-11-26 17:00 Autor: mz
Polacy na ostatnią chwilę szukają artykułów szkolnych. Wyższe ceny, ale więcej promocji
0

Polacy na ostatnią chwilę szukają artykułów szkolnych. Wyższe ceny, ale więcej promocji

Ponad 26% rodziców i opiekunów planowało zakup artykułów szkolnych na koniec sierpnia, a blisko 12% odłożyło to na wrzesień. Pozostali już skompletowali wyprawki, korzystając z lepszej sytuacji finansowej i liczniejszych promocji – w tym roku było ich o 18% więcej niż w ubiegłym. I choć ceny wzrosły o 6% rdr, to eksperci podkreślają, że jest to mniej niż oczekiwano. Dużą rolę odegrała tutaj wojna cenowa między dyskontami.

2024-08-29 09:00 Autor: mz
Black Friday: jak nie dać się omamić? Eksperci z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach podpowiadają
0

Black Friday: jak nie dać się omamić? Eksperci z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach podpowiadają

Świąteczna muzyka, odpowiednia ekspozycja produktów na półce, rozpylany zapach cytrusów lub pierników, kolory tradycyjnie kojarzące się ze świętami to tylko przykłady świadomego oddziaływania na zmysły konsumentów. Do tego wielkie hasła reklamowe i kuszące, niecodziennie wysokie rabaty. Black Friday to okazja, czy chwyt marketingowy? Eksperci Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ostrzegają i uczulają konsumentów.

2023-11-24 09:00 Autor: lk